[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Форум для вчителів » Учительська » Інтернет-педрада 24.04.2013 року (Вироблення рекомендацій)
Інтернет-педрада 24.04.2013 року
Play_BoyДата: Четвер, 11.04.2013, 08:49 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 26
Репутація: 50
Статус: Оффлайн
Шановні педагоги! Адміністрація сайту і школи чекає на Ваші рекомендації щодо питань порядку денного.
 
dyrektorДата: Понеділок, 15.04.2013, 15:17 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Основне завдання школи – навчати і виховувати дітей, забезпечити їх протягом навчального періоду якісними знаннями, які вони могли б успішно реалізувати в майбутньому. На сьогоднішній день перед усіма школами стоїть питання: як навчати й учити на уроці так, щоб успішно вчити всіх дітей не за рахунок домашніх завдань, не за рахунок можливостей сім’ї, без поділу за здібностями, без репетиторів та індивідуальних занять. Вирішується проблема зацікавленості школярів до навчання, над якою працюють провідні педагоги та психологи сучасності.
    
Найкращий учитель той, хто пробуджує в учнів бажання вчитися. Щоб навчити дитину, треба не просто передати їй знання і вміння, а й викликати в неї відповідну активність, пізнавальну чи практичну. Важливим структурним елементом цієї активності є мотивація, в якій виявляється ставлення школярів до навчання.Перспективу навчання учні вбачають у можливості саморозвитку, самореалізації, розширення світогляду, досягненні успіху, самостійності та незалежності. Важливість і користь занять поєднується із цікавістю, захопленістю, інтересом, а іноді з таємничістю та романтичністю. Запобігання низькій успішності – практичне завдання, яке обов’язково постає перед кожним учителем,
у кожній школі. Значною мірою успіх у розв’язанні цієї проблеми залежить від глибокого вивчення характерів та життєвих обставин дітей, що погано вчаться. У зв’язку з цим виникає потреба в оптимізації навчання. Слід зазначити, що в учнів накопичуються не лише знання, уміння та досвід творчої діяльності, але так само недоліки та прогалини у знаннях та навичках. Саме це й призводить до того, що учень починає відставати у навчанні.
     Пропоную певні шляхи формування мотивації школярів до навчання та підвищення їх навчальних досягнень:
1. Щоденна увага до кожного учня, визнання його особистості.
2. Своєчасна ліквідація прогалин у знаннях і організація оперативної допомоги кожному учневі, що відстає у навчанні.
3. Формування мотивації навчання як необхідного стимулу бажання учня до навчання.
4. Перехід до інноваційних методів навчання, що дають можливість розкрити потенційні можливості кожного учня, повірити у власні сили.
5. Організація навчального процесу з визначенням трьох головних видів складності під час пояснення матеріалу, його закріплення і оцінювання.
6. У підготовці будь-якої теми навчальний матеріал поділяти на кілька блоків.
7. Вивчення умов, в яких виховується кожна дитина, враховування їх у навчальній діяльності.
8. Співпраця з батьками, спільне формування педагогічної культури сім’ї.

     Завдання педагога —допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, дати зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно прикласти зусилля. І успіх буде еквівалентний витраченим зусиллям. У житті відбувається постійне чергування успіхів та невдач.
     І як сказав В.О.Сухомлинський ми повинні "Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях  почуття гордості, власної гідності —  це перша заповідь виховання.  У наших школах не повинно бути  нещасливих дітей, душу яких гнітить  думка, що вони ні на що не здібні  Успіх у навчанні — єдине джерело  внутрішніх сил дитини, які породжують  енергію для переборення труднощів,  бажання вчитися."

А які будуть Ваші пропозиції, шановні колеги, з даного питання?


Повідомлення відредагував dyrektor - Понеділок, 15.04.2013, 17:53
 
МаринаДата: П'ятниця, 19.04.2013, 09:56 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
           Вчителі інформатики Антонова О.П., Дячук М.В. пропонують нестандартні  прийоми для створення ситуації успіху.
         Надія на успіх живе в кожній людині. Але, на жаль, некожна надія здійснюється, тому що успіх гарантова­ний лише для тих, хто прикладає до його здійснення власні зусилля. Шляхи створення ситуації успіху різні, вони залежать від груп школярів, з якими працює вчитель.
    Прийом "Невтручання" — максимальненадання самостійності у вирішенні проблеми. Таким прийоиом ми користуємося при виконанні учнями практичних робіт.
    Прийом "Холодний душ" — учителю не слід поспішати з поліпшенням оцінок,він не тільки не "поливає бальза­мом" зачеплене самолюбство, але й трохи "підсипає солі" (за А.С.Макаренком). Іноді діти хочуть мати оцінку за одне – два речення, чого часто буває замало для отримання оцінки. Тому такий метод дозволяє налаштувати учня на більш плідну роботу.
    Прийом "Анонсування" — спершу требаобговорити з уч­нем, що йому потрібно буде зробити, провести мовби репетицію майбутньої події.   Такий метод мизастосовуємо при випереджаючому навчанні. Невпевненим така попе­редня підготовка створить психологічну установку на можливийуспіх, дасть упевненість у своїх власних силах.
    "Гидке каченя", "Сходинки до успіху", "Емоційне блокування" — прийоми для учнів, які не впевнені у своїх знаннях і можливостях. Важливо вчасно побачити їхні позитивні якості, ство­рити всі можливі умови для тих, кому так необхідно, щоб хтось повірив у них, допоміг удосконалитися. Такий метод особливо ефективний для учнів початкової школи.
     Прийом "Стабілізація"— створення умов для того, щоб загальна позитивна реакція класу надіяльність учня не стала одноразовою, а, по можливості, часто повторю­валась.
    Прийоми "Даю шанс" і "Стеж за нами" — спеціальнопідготовлені ситуації та роздатковий матеріал, який використовується в класах з
середнім та низьким рівнем навченості учнів. Прийоми використовуються для дітей з інтелектуальною занехаяністю, з лінощами дум­ки. Сенс його полягає в тому, щоб дати можливість учню відчути радість визнання в собі інтелектуальних сил.
           
 
myzucaДата: Понеділок, 22.04.2013, 20:54 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Вчителі кафедри мистецтвознавчих дисциплін та трудового навчання.

Мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності, через реалізацію і за допомогою якого можливе формування навчальної діяльності школярів у цілому.
Через мотивацію:
-педагогічні цілі швидше перетворюються на психічні цілі учнів; 
-через зміст формується певне ставлення учнів до навчального предмета й усвідомлюється його ціннісна значущість для особистісного, у тому числі інтелектуального, розвитку дитини; 
-за допомогою функцій засобів, що спонукають, у педагогічній комунікації актуалізуються й освоюються навчальні ситуації;
-систематичний контроль навчальної діяльності та його результати використовуються для формування відповідальності та прийняття коригувальних рішень.
Виходячи з потреб мотиваційного забезпечення навчального процесу, можна використовувати такі методи навчання через шляхи формування мотивації
  • I. Інформаційні методи: бесіда, лекція, розповідь, консультація, демонстрація, експертиза, доповідь, огляд, звіт, пояснення, розмова, ілюстрація, повідомлення, кінопоказ, інструктаж, аналіз різних носіїв інформації, екскурсії, інтерв'ю, зустрічі з видатним гостем.Шляхи формування мотивації:історичний ракурс, яскраві інженерні факти, біографії вчених, привернення уваги, практична необхідність матеріалу для фахівця та його цінність для інтелектуального розвитку, здивування, привернення, цікавість, залучення асоціативної пам'яті, емоції, дискусія, уміння спілкування

  • II. Операційні методи:робота з підручниками, опорними схемами, мнемоніками, алгоритмами, орієнтовними картками, поетапне формування знань, практичні методи, вправи, лабораторні роботи, «роби так, як я», тренінг, програмування навчання, АОС, експеримент, самостійна робота.Шляхи формування мотивації:створення ситуації, що авансує успіх, робота на майбутні цілі, прагнення до мети, увага до змісту, заохочення, пред'явлення навчальних вимог, групова робота, самостійне досягнення результату, критика та самокритика, складання планів, аналіз випадків із практики, людська цінність знання.

  • III. Творчі методи навчання:аналіз конкретних ситуацій, бесіда за Сократом, ділова гра, «діловий кошик», форум, обговорення напівголосно, «думай і слухай», інноваційна гра, лабіринт дій, метод аперцепції-інтеракції, «мозкова атака», панельна дискусія, програма саморозвитку, студія активного випадку, евристика, метод контрольних запитань, метод проб і помилок, творчий діалог, проблематизація, метод «круглого столу», імітаційна гра, проектування тощо.Шляхи формування мотивації: створення пізнавальних протиріч, проблемно-пошукових ситуацій, емоційний настрій, навчання, засноване на діяльності, допитливість, аналіз подій, вирішення інцидентів і конфліктів, дослідження обставин, ігровий азарт, рольова гра, використання ПК, самоаналіз діяльності, рефлексія, реакція викладача й аудиторії, колективний пошук, похвала, знання про можливості, фінансування, професійна необхідність, очікування.
 
училкаДата: Вівторок, 23.04.2013, 22:11 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Кафедра природничих наук пропонує «Цікаві знахідки на уроках» , які допомогають у розвитку творчих сил, здібностей та нахилів осо­бистості та стимулюють свідоме ставлення їх до навчання.

«Відтягнута відгадка»: Напочатку уроку вчитель задає загадку, наводить цікавий факт. Відповідь на поставлене запитання буде знайдена під час роботи над новим матеріалом. Можна це зробити наприкінці уроку, щоб з цього розпочати наступне заняття.
Приклад. Географія. Урок розпочинається з розповіді про кругосвітню подорож Магеллана. Виявилося, що в корабельному журналі був «загублений» один день, отже, всі релігійні свята відзначалися несвоє­часно. Чому так сталося? (Вивчається тема «Годинні пояси» і вводиться поняття про лінію зміни дат.)

«Спіймай помилку!»
: Пояснюючиновий матеріал, учитель навмисне при­пускається помилок, про що обов'язково заздалегідь попереджаються учні. Можна успішно використо­вувати й для письмових завдань. ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ: Є сенс припускатися помилки в типових  помилконебезпечних місцях. Не використовуйте прийом, якщо в учнів немає засобу довести істину.
Приклад: 2 + 2-2 = 8 (правильна відповідь — 6).

«Хімічний (історичний, біологічний...) слалом»: Застосовуютьприйом у роботі з різними текстами. Клас ділиться на групи, їм дають час для вивчен­ня будь-якого тексту. Потім кожна група готує за текстом певну кількість запитань для суперника. Правильність відповідей оцінюють самі учні. Тексти краще брати пізнавального характеру.

«Ерудит ЮША» (Юри­дична Шпаргалка Абітурієнта): Конспектуватинавчальні мате­ріали намагаються майже всі, але мало хто вчиться мистецтва корот­кого й дохідливого зображення навчальної інформації, так, щоб це було зрозуміло всім і насам­перед було легко запам'ятати са­мому.  У центрі шпаргалки зобразіть декількаголовних, ключових по­нять. Напишіть їх різним кольором, шрифтом, обведіть. Убік намалюй­те стрілки, лінії. Відобразіть, з яки­ми поняттями співвідносні ваші ключові слова, малюнки-символи. Умова одна: сама шпаргалка має бути зрозумілою будь-кому з при­сутніх. Учитель роздає навчальний матеріал (можна взяти будь-який параграф із підручника), і кожен намагається скласти за ним шпар­галку в заданий час.   По закінченні заданоготермі­ну вчитель збирає роботи, пере­тасовує їх і передає по колу учас­никам
для оцінки. Кожен з учнів оцінює чергову шпаргалку.

«Домашня почта»: Подача домашнього завдання може бути цікавою.
1. Влаштувати пошту (домашнє завдання у конвер­тах і т. ін.)
2. Використатиякусь формулу (закон Ома: / = ІІ/К, І = 2А, І/ = 36 В; К = ? Відповідь буде номером домашньої задачі.)

«Втрачена Інформація»: Чудовий хід для перевірки до­машнього завдання. Якщо ж ви про це попередите дітей заздалегідь, вони особливо уважно читатимуть заданий параграф.До дошки викликають учня. Йому пропонують прочитати текст домашнього параграфа і відмови­ти втрачену інформацію (вчитель закриває кілька рядків тексту па­пером). Клас слідкує за підручни­ком, оцінює знання учня. А можна покласти закладку не поперек, а вздовж сторінки. Ще складніше!

Шановні колеги!  Хочете зробити світ кращим - почніть зі своїх уроків.
♦ Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте.
♦ Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.
♦ Ставте учнів у ситуації,котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
♦ Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.
♦ Привчайте учнів думати тадіяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів, до словесного відтворення.
♦ Творче мислення розвивайте всебічними аналізом проблем, пізнавальні задачі розв'язуйте кількома способами, частіше практикуйте творчі завдання.
♦ У процесі навчання обов'язково враховуйте індивідуальні особливості кожного учня, об'єднуйте в диференційовані підгрупи учнів з однаковим рівнем.
♦ Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку.
 
ЛесяДата: Середа, 24.04.2013, 10:26 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Створення ситуації успіху.

1. Кожен урок повинен мати практично значущу мету.
2. Робота на уроці організовується так, щоб кожна дитина була охоплена діяльністю посильною для неї. Тільки за таких умов успіх гарантований для кожної дитини.
3. Хвалити дитину треба обов'язково за найменший успіх.
4. Ми, вчителі початкових класів, пропонуємо для полегшення адаптації 5-класників, а, отже, створення для них ситуації успіху:
    1) по можливості організувати навчання 5-класників в одному кабінеті (на кабінетну систему можна перейти поступово);
    2) у 4 класі (або й раніше) при поділі на українську мову на 2 групи, щоб групу вів вчитель-предметник, який буде читати предмет у 5 класі;
    3) незмінювати у 5 класі вчителів англійської мови (по можливості).


вчителі початкових класів
 
zastupnykДата: Середа, 24.04.2013, 11:21 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
"Людина повинна тягнутися вгору, інакше для чого тоді існує небо".
                                                                                                                                      Роберт Браунінг
Для підвищення свідомого ставлення до навчання учнів  пропоную:
                                                                   ДЖЕРЕЛА СТИМУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
1. Цікава розповідь учителя.
2.Переведення життєвих уявлень учнів на рівень наукових понять.
3.Введення в урок елементів історизму, цікавих історичних фактів.
4.Показ практичної значущості матеріалу, що вивчається, практичного використання його в житті.
5.Розгляд раніше відомого під новим кутом зору.
6.Використання протиріч між життєвими уявленнями учнів і науковими поняттями.
7.Опора на міжпредметні зв"язки.
8.Опора на особистий досвід учнів.
9.Показ логічної стрункості і краси розкриваємої теорії.
11.Використання естетики матеріалу.
12.Опора на цікаві факти.
                                                                      ДЖЕРЕЛА СТИМУЛЮВАННЯ, ЗАКЛАДЕНІ В САМІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.Використання проблемних ситуацій.
2.Використання експериментальних мікродосліджень учнів, що обгрунтовують наукові положення.
3. Використання елементів змагання.
4. Використання ігрових ситуацій, елементів гри.
5. Використання творчих самостійних робіт.
6. Опора на колективні форми діяльності.
                                                                      СТИМУЛИ ДІЯЛЬНОСТІ. ВИКЛИКАНІ СПІЛКУВАННЯМ
1.Доброзичливість, співпереживання, почуття симпатії учителя.
2. Надання учням моральноїпідтримки.
3. Заохочування учнів.
4. Уміння вчасно прийти на допомогу.
5.Забезпечення успіху в роботі.
6. Вираження довіри учням.
7.Авансування успіху в роботі.
8. Прояв діяльності учителя, що виклакає прагнення учнів наслідувати його.
9. Систематичний показ на уроці успіху окремих учнів та всього класу.



 
бедрикДата: Середа, 24.04.2013, 11:23 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Cоціально-психологічна служба
Для підвищення мотивації навчання пропонуємо:
1. Розвивати і закріплювати почуття "відкритості" до співпраці з дорослими.
2. Формувати компетентність цілепокладання в навчанні, перш за все, реалістичність в цілепокладанні, необхідно формувати і закріплювати адекватну самооцінку і рівень домагань. Важливо навчати учнів грамотному поясненню своїх успіхів та невдач.
3. Оцінювати не лише здібності учня в цілому, а й ті зусилля, яких він докладає при виконанні завдання.
4. Повязувати навчання з практичними потребами учня.
5. Створювати проблемні ситуації, які також виконують мотиваційну функцію.
6. Сприяти реалізації учнями свого потенціалу, надавати можливість бачити результати своєї праці.
7. Створювати ситуації успіху.
8. Переконувати учнів у необхідності, важливості, доцільності вивчення того чи іншого предмету, окремих його розділів і тем.
9. Застосовувати різноманітні прийоми, форми, методи організації навчальної діяльності учнів, різноманітні педагогічні інтерактивні технології тощо.
10. Враховувати психофізіологічні особливості школярів.
 
FizikДата: Середа, 24.04.2013, 12:01 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Вчителі математики та фізики пропонують використовувати інформаційно-комунікаційні технології у навчальному процесі за наступними напрямами:

1.Проведення інтерактивних занять. Цей вид роботи вчитель застосовуєздебільшого для вивчення нового матеріалу. Ефективність  його значно     залежить від наявної     комп’ютерноїнавчальної програми.  Високоякісніпрограми активно залучають учня до взаємодії з ПК у режимі «запитання –
    відповідь», що відбувається протягом усієї     презентації нового матеріалу.
    Так проявляється один із найважливіших критеріїв навчальної програми: інтерактивність, що й повинно якісно відрізняти її від книжки. Водночас     досвід переконує, що найбільший ефект досягається тоді, коли комп'ютерний курс підтримується відповідним підручником.

2.Використання різноманітних комп'ютерних вправ. Цей вид діяльностіспрямований на практичне застосування та засвоєння відповідних умінь і     навичок на основі     попередньо вивченого теоретичного матеріалу. Дуже корисним є те, щоможна вільно розширювати комплекс вправ,     доповнювати його.

3.Тестові програми значно полегшують роботу  і, що досить суттєво,дозволяють виявити реальний рівень знань учнів. Вони корисні ще й тому, що
    кожен учень може самостійно перевірити свої знання та звернути увагу нанедостатньо засвоєний матеріал.

Для розробки плану уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій потрібно дотримуватись певних вимог:
  • складатитимчасову структуру уроку;
  • увідповідності з головною метою намічати завдання та необхідні етапи для їх вирішення;
  • зрезервів комп'ютерного забезпечення відбирати найбільш ефективні засоби;
  • розглядати  доцільність їх застосування в порівнянні зтрадиційними засобами;
  • враховуючиінтерактивний характер матеріалу, планувати запас часу;
  • принестачі комп'ютерного ілюстрованого або програмного матеріалу проводитипошук в електронних підручниках або мережі Інтернет;
  • зізнайдених матеріалів формувати презентаційну програму;
  • плануючидосягнення певних цілей, передбачати і їх поетапну та результативнудіагностику.
 
zastupnykДата: Середа, 24.04.2013, 12:22 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Заступник Герасименко О.М. Обговорення питання :мотивація - крок до успішного навчання. Мотивація -безпосередньо пов"язаний з конкретним вчинком вибір мотиву дії. Існують групи   мотивів - а) соціальні; б) комунікативні; в) пізнавальні; г) мотив відповідальності; д) мотив перспективи. Соціальні вимагають від вчителя забезпечення усвідомлення учнями суспільної значущості навчання, сприйняття його як соціального замовлення. З цією метою рекомендую 1) класним керівникам проводити виховні години на яких розкривати соціальні позиції учня, знайомити дітей з напрямками розвитку народного господарства держави, спираючись на соіальне замовлення - потреба у висококваліфікованих спеціалістах; 2) вчителям предметникам при проведенні уроків звертати увагу на перспективу поглиблення знань з теми уроку в інших закладах освіти з метою розв"зання проблем економіки держави. підкреслювати як знання з уроку допоможуть в побуті, в особистісному саморозвитку громадянина України. 3) вчителям предметникам, керівникам методичних об"єднань при проведенні предметних тижнів передбачати профорієнтаційні заходи як то виставки буклетів, проектів по темі - професія і я.  Комунікативні - вимагають від дитини ставлення до навчання під впливом оточуючих. З  метою їх формування рекомендую: 1) при проведенні засідань школи"Юний науковець", "Олімпійського резерву" ШНТ "Імпульс" запрошувати випускників які навчаються в ВУЗах, здобули якісну освіту та мають високу кваліфікацію, а отже є конкурентноспроможними на ринку праці які у виступах звернуть увагу на значення  освіти в подальшому житті; 2) На дошці пошани ввести рубліку "Досягнення наших випускників. Пізнавальні мотиви полягають у виробленні постійного потягу до знань. З метою їх формування слід пам"ятати  слова Гаррі Оверстрита "Найкраща порада, яку можна дати, якщо ви хочете спонукати кого-небудь до активної дії, розбудити в ньому яке небудь бажання. Хто здатний це зробити - за того весь світ" тому цікавість,допитливість. творчий інтерес мають бути в основі роботи учнів на уроках та в позаурочний час. Мотив відповідальності - моральна якість людини, яка проявляється як риса характеру. Відповідальність формується від народження дитини в колі родини. Тому класним керівникам необхідно проводити батьківський всеобуч по питаннюформування відповідальності дитини.Вчителям предметникам вести своєрідний банк досягнень учнів класу з предмету в якому підкреслювати особистісний вектор кожної дитини. Мотив перспективи - виконується за допомогою профорієнтаційної роботи
 
NinkaДата: Середа, 24.04.2013, 13:09 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Кафедра вчителів філологів пропонує прийоми створення ситуації успіху:
  • Емоційне погладжування
  • Анонсування
  • Навіювання (Ти це можеш... Ти це знаєш...)
  • Навмисна помилка
  • Рушай за нами
  • Даю шанс
  • Загальна радість
  • Еврика
  • Проектні презентації


Урок традиційно починаємо з’ясуванням емоційної готовності
учнів до уроку, позитивної установки на роботу, а це сприятиме зацікавленості в
результаті, впевненості в собі, передбачення успіху.

Для цього використовуємо такі прийоми :
  • графічне або кольорове зображення настрою;
  • обмін компліментами ;
  • побажання удачі, успіхів;
  • висловити настрій рядками з поетичного твору ;
  • розповідь про настрій рядком з пісні;
  • з’ясуємо за допомогою 2-3- прикметників (2-3 дієслів);


Цьому сприяє вдало дібраний девіз уроку. Ось декілька зних, які можуть бути універсальними:

Щастя - це віра в добро і любов ,
Щастя -  це музика вільнихдібров,
Щастя - це діти і рідний дім ,
Щастя - це світ подарований всім!

Ми всі - одна сім,я
Ми всі -  це безліч«Я»!

Гра « Створюємо настрій» .
- Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави,
Всесвіту і скажімо собі:
- Я прийшов до школи (для чого?) ... (вчитися)
- Треба бути (яким?) ... (спокійним ).
- Зі мною (хто?) … (мої друзі ).
- Вони мене … (люблять).
- мені … (приємно)
- у класі … (сонце)
- Я готовий … (добре працювати)

Іноді цього можна досягти таким прийомом: «Добре слово
душу зігріває. Зігрійте душу один одному, записавши його в зошиті сусіда по
парті»
На цьому ж етапі здійснюється мотивація. ЇЇ можна досягти
шляхом установки на розуміння, запам’ятовування, застосування знань, створюючи
інтригу, ігрову ситуацію, висуваючи проблемні питання, формуючи асоціативний
ряд або позитивна настанова  на працю.
 
dyrektorДата: Середа, 24.04.2013, 13:46 | Повідомлення # 12
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Дуже цінні пропозиціі щодо підвищення свідомого ставлення учнів до навчання!!!!!Думаю,що всі ви ,шановні колеги будете успішно запроваджувати іх в начальний процес!!!!!Чекаю пропозицій від кафедри світовоі літератури ,іноземноі мови,фізичноі культури!!!!!!Свідоме ставлення до навчання наших учнів -запорука  результативноі роботи кожного з нас!!!!
 
biernadinaДата: Середа, 24.04.2013, 13:57 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Bчителі світової літератури
Мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності,
через реалізацію і за допомогою якого можливе формування навчальної
діяльності школярів у цілому.
Через мотивацію:
-систематичний контроль навчальної діяльності та його результати використовуються для формування відповідальності та прийняття
коригувальних рішень. -педагогічні цілі швидше перетворюються на психічні цілі учнів; 
-через зміст формується певне ставлення учнів до навчального предмета й
усвідомлюється його ціннісна значущість для особистісного, у тому числі
інтелектуального, розвитку дитини; 
-за допомогою функцій засобів, що спонукають, у педагогічній комунікації актуалізуються й освоюються навчальні ситуації;
Виходячи з потреб мотиваційного забезпечення навчального процесу, можна використовувати такі методи навчання через
шляхи формування мотивації
 
kalinskaДата: Середа, 24.04.2013, 15:17 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Кафедра вчителів іноземних мов пропонує залучати учнів:
1. Використовувати цікаві, нестандартні форми роботи із застосуванням ІКТ на уроках англійської мови з метою виховання інтересу до вивчення іноземної мови.
2. Залучати учнів до виконання тестових завдань з читання, граматики, лексики, впроваджувати спілкування з носіями мови в режимі он-лайн, написання і-мейлов, створення презентацій, здійснення віртуальних подорожей по музеях світу та країнах мова яких вивчається.
3. У практиці роботи використовувати форми і методи інтерактивного навчання, завдяки яким відбувається постійна, активна взаємодія всіх учнів, створюються умови навчання, за яких учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність та є одним із засобів реалізації особистісно орієнтованого навчання.
4. Організація інтерактивного навчання передбачає використання дидактичних і рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій, створення проблемних ситуацій.
5. Стимулювати інтерес до навчання завдяки створенню ситуацій зацікавленості, новизни, підбору фактів, ілюстрацій, які викликають інтерес, важливі відкриття в науці, техніці, досягнень в культурі, мистецтві, літературі.
 
фізорДата: Середа, 24.04.2013, 15:24 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Для підвищення результативності на уроках фізичної
культури ми використовуємо інтерактивні методи навчання:

особистісно - діяльнісний підхід доорганізації навчального процесу.
Особистісний
компонент особистісно-діяльнісного підходу передбачає, що в центрі навчання
знаходиться учень як особистість (його мотиви, цілі, неповторний психологічний
склад). Виходячи з інтересів учня, рівня його знань і умінь, ми визначаємо завдання занять та формуємо, спрямовуємо і
коректуємо весь освітній
процес розвитку його особистості.

технологію партнерства.
Навчальне
співробітництво у процесі фізичного виховання можна представити у вигляді
розгорнутої сітки взаємодій по таких чотирьох лініях:
  • учитель — учень — учні;
  • учень — учень в парах, трійках, малих групах;
  • загальногрупова взаємодія учнів класу;
  • учитель — учительський колектив.

ігрові технології.
 
Форум » Форум для вчителів » Учительська » Інтернет-педрада 24.04.2013 року (Вироблення рекомендацій)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук: