[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Форум для вчителів » Учительська » Інтернет-педрада 30.12.2013 року (Вироблення рекомендацій)
Інтернет-педрада 30.12.2013 року
ТанечкаДата: Четвер, 09.01.2014, 13:32 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Звіт по самоосвіті  вчителя світової літератури Цаплі Т.В. (переглянути)
 
зірочкаДата: Четвер, 09.01.2014, 14:09 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Використання інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховному процесі полегшує сприймання, засвоєння навчальної інформації учнями.
Завдяки застосуванню ІКТ можна підвищити навчальну мотивацію учня, їх пізнавальну активність, зацікавлення певним предметом, темою. Це є джерелом поглиблення кругозору дітей, підвищує ефективність роботи вчителя, зменшує затрати часу на підготовку до уроку, робить кожне заняття, урок, виховний захід інтерактивним, сучасним, цікавим, що відповідає вимогам сьогодення.

 
ТанечкаДата: П'ятниця, 10.01.2014, 13:09 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
«Використання ІКТ на уроках світової літератури як складової особистісно орієнтованого навчання».
Суть  полягає у впровадженні в практику роботи зучнями ІКТ, що дає змогу зацікавити учнів  самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати їх творчі здібності, критичне мислення,   вміння аргументовано, розлого й образно висловлювати свої думки, судження, оцінки. Адже у сучасному інформаційному просторі дана технологія є актуальною. Ідея досвіду  допомагає  підняти  на   новий рівеньосвоєння навчального матеріалу.
Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Саме тому,  наочне подання інформації має велике значенняпід час усіх етапів уроку.
 
dyrektorДата: Понеділок, 13.01.2014, 14:07 | Повідомлення # 19
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Дякую всім за гарні презентації та рекомендації!!! Не бачу участі вчителів математики та світової літератури!!!! Чекаю від всіх пропозицій до рішення - по одному від кафедри!!! Всі разом будемо формувати рішення педагогічної ради!!
 
бібліотекарДата: Вівторок, 14.01.2014, 10:02 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Використання комп’ютерних технологій – необхідна умова формування сучасного іміджу шкільної бібліотеки. Тому бібліотекам закладів освіти необхідно трансформуватися в бібліотечно-інформаційні центри, що, в свою чергу, вимагає від бібліотекарів високого рівня професійної компетентності.
Для досягнення поставленої мети необхідна реалізація таких завдань:
- вдосконалення знань та практичних умінь із використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у бібліотечно-бібліографічній діяльності;
- накопичення, обробка, розповсюдження інформаційних ресурсів та матеріалів у різних форматах;
- створення і наповнення  бібліографічних баз даних, що дозволяють оперативно і повно знаходити необхідну інформацію;
- допомога учням і педагогам у визначенні ресурсів та використанні інформації;
- систематичне навчання учнів інформаційно-пошуково-аналітичної діяльності.
Комп’ютерні технології в діяльності бібліотекаря необхідно використовувати для:
- підготовки документації і звітності по роботі;
- створення електронних баз даних;
- організації естетичного оформлення бібліотеки та наочної популяризації літератури (комп’ютерний дизайн книжкових виставок,  інформаційних стендів, календарів пам’ятних та літературних дат, тематичних полиць);
- підготовки презентацій, проведення масових заходів з читачами;
- підготовки інформаційних джерел щодо популяризації бібліотечного фонду та реклами бібліотеки (інформаційні бюлетені, буклети, рекомендаційні списки та огляди літератури, експрес-інформації, пам’ятки та інше).


Повідомлення відредагував бібліотекар - Вівторок, 14.01.2014, 10:05
 
biernadinaДата: Вівторок, 14.01.2014, 23:28 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Під час вивчення світової літератури слід активніше використовувати сучасні педагогічні технології: комп'ютеризоване навчання, інтерактивні види і форми роботи. Вони збільшують пізнавальну самостійність учнів та мотивують потребу розвитку їхньої читацької культури.
Комп'ютери, як відомо, використовують сьогодні практично в усіх галузях суспільного життя, тому вміння працювати із сучасними інформаційними технологіями розглядаються у нашій державі як обов'язкові та необхідні для кожної особистості. Можливості використання цих технологій у навчальному процесі є невичерпними. Інтернет дає можливість безкоштовно як учителям, так і учням отримати доступ до художніх текстів, газет, журналів, наукових статей, словників, підручників, посібників та інших матеріалів, які раніше були доступні у друкованому вигляді. Беззаперечною перевагою Інтернету є постійний доступ до найновішої, "найсвіжішої" інформації.
Використання сучасних інформаційних технологій обумовлює:
- доступ до світових систем знань і культури країн мову, яких майбутній учитель доноситиме до учнів;
- вільне формування вчителем свого світогляду; розвиток гуманітарної спрямованості навчання; розповсюдження форм домашнього і дистанційного навчання;
- адаптацію особистості майбутнього вчителя до динамічно мінливих умов економічного функціонування життя у цілому.
Специфіка викладання світової літератури поставила на вимогу часу впровадження не тільки нових форм та методів роботи, а й використання новітніх технічних засобів. Абсолютно усі ланки методики викладання, реалізації нових форм роботи пов’язані з використанням комп’ютерної техніки.
Електронні презентації, навчальні відеофільми, електронні тести, роздатковий матеріал у друкованому вигляді – все це невичерпний потенціал для використання на уроках літератури.

Кафедра вчителів світової літератури


Практична частина: Урок. Микола Гоголь "Тарас Бульба" (переглянути)
 
dyrektorДата: Четвер, 16.01.2014, 14:39 | Повідомлення # 22
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Дуже гарні звіти по самоосвіті педагогів, що атестуються. Пропоную звіти схвалити.

Додано (16.01.2014, 13:32)
---------------------------------------------
І. Проаналізувавши хід виконання рішень педагогічної ради №1 від 28.02.2013 року педрада вирішила:
   1. Рішення педагогічної ради №1 (всі пункти) від 28.02.2013 року вважати виконаними.
   2. Рішення педагогічної ради №1 від 28.02.2013 року з контролю зняти.
Переглянувши та проаналізувавши звіти педагогів закладу педагогічна рада вирішила:

ІІ. Звіти по самоосвіті педагогів, що атестуються
     Юріної О.А.,
     Цаплі Т.В.,
     Дячук М.В.,
     Попович Н.О.,
     Стойко О.А.,
     Захарець Л.В.,
     Каялайнєн О.В.
схвалити.

ІІІ. Проаналізувавши рекомендації директора школи Качоровської Н.В., педагогів закладу з питання "Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу в закладі" педагогічна рада вирішила:
    1. З метою підвищення ефективності використання ІКТ  в навчально-виховному процесі
      1.1. З 15.01.2014 р. апробовувати проведення вебінарів з питань науково-методичної роботи в закладі.
      1.2. В рамках проведення вернісажу творчості в закладі організувати проведення уроків з використанням ІКТ.
      1.3. Підвищити рівень використання ІКТ в роботі ЦСПС.
      1.4. З ІІ семестру 2013-2014 н.р. активізувати використання комп'ютера при поточному, підсумковому контролі знань, умінь та навичок учнів (тестування).
      1.5. До 25.05.2014 р. всім класним керівникам 1-11 класів забезпечити використання ІКТ в позаурочній та позакласній діяльності педагогів та учнів.
      1.6. З 02.01.2014 р. кафедрі вчителів іноземної мови започаткувати використання програми Publisher для створення наочних матеріалів.
      1.7. До 01.02.2014 р. розпочати створення сайтів вчителів, методичних об'єднань для обміну досвідом.
      1.8. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Кукліновській К.М., Риндич О.Г., Герасименко О.М. використовувати комп'ютерні технології для формування і розвитку творчих здібностей учнів.
      1.9. З ІІ семестру 2013-2014 н.р. продовжити проведення інтегрованих уроків з використанням ІКТ.
      1.10. До 01.09.2014 р. обладнати комп'ютерний клас для вивчення курсу "Сходинки до інформатики" в початкових класах.
      1.11. З 14.01.2014 р. оголосити конкурс серед вчителів початкових класів на створення банку мультимедійних посібників для проведення уроків в школі І ступеня.
      1.12. З метою підвищення ефективності уроків музики, хореографії вчителям використовувати комп'ютер, флешки.
      1.13. Заступникам директора з навчально-виховної роботи О.Г. Риндич, О.М. Герасименко, К.М. Кукліновській, Н.В. Марчук розширити інформаційно-освітній простір в організації науково-методичної роботи в закладі (презентація нових моделей методичної роботи).
      1.14. З 14.01.2014 р. заступнику директора з виховної роботи Кукліновській К.М. підняти ефективність використання ІКТ в виховній роботі.
      1.15. В березні 2014 року заступнику директора з виховної роботи Кукліновській К.М. організувати майстер-клас для класних керівників на тему "ІКТ і класний керівник".
      1.16. Вчителям-предметникам впродовж 2013-2014 н.р. підняти результативність формування самоосвітньої компетенції через ІКТ.
      1.17. До 01.03.2014 р. Андрійчук Н.А., бібліотекарю школи на базі бібліотеки створити банк даних електроних посібників для роботи з обдарованими учнями.
      1.18. ЦСПС (психолог Мойсеєнко Н.О., соціальний педагог Кравчук О.В.) до 01.02.2014 р. розробити рекомендації учням щодо попередження зловживання використання комп'ютера в навчальній та позакласній діяльності.

Додано (16.01.2014, 14:39)
---------------------------------------------
Дякую всім за участь в педагогічній раді!!!

 
Форум » Форум для вчителів » Учительська » Інтернет-педрада 30.12.2013 року (Вироблення рекомендацій)
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук: