[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Форум для вчителів » Учительська » Інтернет педрада 31.10.2014 року (Вироблення рекомендацій)
Інтернет педрада 31.10.2014 року
Play_BoyДата: Вівторок, 28.10.2014, 14:56 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 26
Репутація: 50
Статус: Оффлайн
Шановні педагоги! Адміністрація сайту і школи чекає на Ваші рекомендації щодо питань порядку денного.
 
хімічкаДата: Понеділок, 03.11.2014, 11:12 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Звіт з охорони праці та техніки безпеки 9-х класів
 
dyrektorДата: Понеділок, 03.11.2014, 14:14 | Повідомлення # 17
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Дякую!!!!
 
НатанычьДата: Понеділок, 03.11.2014, 23:11 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Як учитель фізичної культурив основі своєї роботи з проблеми формування свідомого ставлення до навчання вбачаю в дотриманні принципів психолого-педагогічного вивчення особистості учнів.
Педагогічні принципи:
- вивчення особистості дитини через її навчальну діяльність;
- педагогічне спостереження соціального статусу учнів у класі;
- моніторинг якості навчального процесу.
Психологічні принципи:
- діагностика психічних процесів та психічного статусу дитини;
- дослідження та корекція соціального статусу дитини;
- вивчення особистості дитини в розвитку.
Дотримання цих принципів сприяє можливості на практиці здійснювати психолого-педагогічний супровід кожної дитини як на уроках і в позаурочній діяльності, що передбачає захист інтересів дитини, формує позитивне ставлення до навчання.  Проте навіть при психолого-педагогічному забезпеченні розвитку учнів дитина не зможе реалізувати свої творчі здібності, обрати свій подальший життєвий шлях, не маючи здорового фізичного стану. Тому кожен педагог повинен дотримуватися валеологічних вимог при проведенні уроків, запроваджувати здоров’язберігаючі технології навчання, формувати в учневі потребу у здоровому способі життя.
При плануванні і проведенні уроків, організації позакласної роботи, залучаючи учнів до спортивних змагань, з метою збереження життя дітей, зміцнення  їхнього здоров’я враховую:
- здібності до мобілізації адаптаційних  резервів організму;
- рівень функціональної підготовки до фізичного навантаження;
- рівень фізичного розвитку;
- стан фізичної підготовки.

Учитель фізкультури   Шуляков О.Ю.
 
biernadinaДата: Вівторок, 04.11.2014, 10:31 | Повідомлення # 19
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Відповідно до Основних напрямів реформи загальноосвітньої школи увага вчителів спрямована на всебічний розвиток пізнавальної активності учнів, прищеплення їм інтересу до навчання, формування навичок самоосвіти. У розпорядженні вчителя для цього є багато методів, і серед них особливу роль відіграє метод, який дістав назву "самостійна робота учнів". самостійна робота  - це сукупність дій учня з предметами у певних умовах, що передбачають відсутність безпосереднього керівництва та допомоги з боку вчителя, з
використанням наявних індивідуальних рис особистості для того, щоб отримати продукт, відповідний заданій меті, в результаті чого має бути сформована самостійність як риса особистості учня та засвоєна певна сукупність знань, умінь та навичок. А самостійність у трактуванні українського педагогічного словника - це одна з властивостей особистості, що характеризується двома факторами: по-перше, сукупністю засобів - знань, умінь і навичок, якими володіє особистість; по-друге, ставленням особистості до процесу діяльності, її результатів і умов здійснення, а також зв'язки з іншими  людьми, які складаються в процесі діяльності. Самостійність у здобутті знань передбачає оволодіння складними вміннями і навичками бачити сенс та мету роботи, організацію власної самоосвіти, вміння по-новому підходити до питань, що вирішуються, пізнавальну і розумову активність і самостійність, здатність до творчості. Тобто, при самостійній діяльності учень сам визначає мету діяльності, предмет діяльності і засоби діяльності. В процесі діяльності учень постійно співвідносить передбачуваний результат з умовами і предметом діяльності, завдяки чому відбирає засоби діяльності, відповідні способи виконання дій і встановлює послідовність їх застосування.
У методиці навчання світової літератури в основу класифікації самостійних робіт покладаються такі ознаки:
1) дидактична мета;
2) тип пізнавальної діяльності;
3) форма організації навчальної роботи учнів на уроці;
4) джерела знань (засоби роботи).
 
географДата: Вівторок, 04.11.2014, 10:33 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Презентація вчителя географії Стойко О.А.

Презентація вчителя географії Христіної О.П.

 
Play_BoyДата: Вівторок, 04.11.2014, 11:36 | Повідомлення # 21
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 26
Репутація: 50
Статус: Оффлайн
Звіт про організацію роботи з ОП у 6-х класах
1. Проведеновступні інструктажі на початку навчального року.
2. Участьу всеукраїнській акції «Увага! Діти на дорозі»: випуск листівок, плакатів.
3. Лекторій«Види боєприпасів. Методи розпізнання. Дії населення при виявленні небезпечних предметів».
4. Проведенняекспрес-хвилинок «Безпека в школі та на дорозі».
5. Проведеннябесід, інструктажів з ТБ по користуванню газом.
6. Інструктажіз ТБ під час відвідування громадських місць, де є небезпека: кінотеатр, музеї, підприємства.
7. Інформаційнийкалейдоскоп «Правила поведінки під час канікул вдома, на дорозі, на дитячих майданчиках».

Класні керівники 6-х класів
 
dyrektorДата: Вівторок, 04.11.2014, 12:21 | Повідомлення # 22
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Не бачу звіту з питань охорони праці вчителів 2 класів!!!!!
 
kalinskaДата: Вівторок, 04.11.2014, 12:56 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Питання підвищення мотивації, збереження її розвитку в учнів, зацікавленості предметом “іноземна мова” приділяють значну увагу вчителі
кафедри іноземної мови. Ми враховуючи складність і багатогранність даної проблеми пропонуємо наступні підходи до її розв’язання, а саме:
   - створення спеціально розробленої системи вправ, виконуючи які учні відчували б результати своєї діяльності;
   - залучення емоційної сфери до процесу навчання;
   - використання учителем різноманітних педагогічних впливів, зокрема стимулів і прикріплень;
   - створення ситуацій зацікавленості, новизни;
   - використання на уроках аудоввідуальних автентичних матеріалів;
   - застосування особистісної індивідуалізації;
   - розроблення системи позакласних занять, що підсилюють мотиваційну сторону вивчення іноземної мови;
   - підбір фактів, ілюстрацій, які викликають інтерес;
   - створення ситуацій успіху;
   - стимулювання творчої активності учнів, використанням методу відкриття проектних технологій, технології навчального дослідження;
   - використання інноваційних педагогічних технологій та ІКТ.
 
Play_BoyДата: Вівторок, 04.11.2014, 13:08 | Повідомлення # 24
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 26
Репутація: 50
Статус: Оффлайн
Звіт з охорони праці та техніки безпеки 2-х класів
 
dyrektorДата: П'ятниця, 07.11.2014, 11:03 | Повідомлення # 25
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Дуже дякую!!!! Хотіла б побачити рекомендації вчителів математики, фізики, мистецтвознавчого циклу!!!!

Додано (05.11.2014, 12:55)
---------------------------------------------
Прошу всіх педагогів опрацювати проект Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025років і підготуватися до обговорення!!!!!

"Проект Концепції на сайті МОН"

Додано (07.11.2014, 09:54)
---------------------------------------------
Дуже дякую, Володимире Анатолійовичу, за оперативність в розміщенні проекту!!! Шановні колеги!!!!! Опрацюйте Концепцію і подайте свої рекомендації!!!

Додано (07.11.2014, 11:03)
---------------------------------------------
Роботу з охорони праці вчителів 2 класів вважаю задовільною і пропоную взяти на озброєння всім вчителям початкових класів!!!
 
FizikДата: П'ятниця, 07.11.2014, 18:24 | Повідомлення # 26
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Наявність в учнів пізнавального інтересу є важливим засобом підвищення якості знань, запобігання
їх формального засвоєння, усунення навчального перенавантаження.
Варто пам’ятати, що для отримання міцного навчального ефекту цікавий матеріал треба правильно використовувати, а саме:
  • він має привертати увагу учня постановкою запитання і направляти думкина пошук відповіді, вимагати напруженої діяльності уяви в поєднанні з умінням
    використовувати здобуті знання;
  • цікавий матеріал має бути не розважальною ілюстрацією до уроку, а стимулювати пізнавальну активність учнів, допомагати їм
    з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки між явищами. В іншому випадку зацікавленість не приведе до розвитку в учнів стійких пізнавальних інтересів.Тому, використовуючи на уроці цікавий матеріал, учителю треба ставити перед учнями запитання: «Як?», «Чому?», «Від чого?».
  • цікавий матеріал має відповідати віковим особливостям учнів, рівню їх інтелектуального розвитку. Спостереження
    показують, що інтерес до фізики, бажання самостійно досліджувати пробуджуються в дітей у 7-9 класах. На першому етапі вивчення фізики велику увагу потрібно приділяти розвитку фантазії, уяви. Учню шкільного віку (13-14 років) імпонують ігри (чайнворди, кросворди, головоломки, загадки). Учні із задоволенням розв’язують різні цікаві задачі з фізики. У цей період вони постійно залучаються до творчої діяльності, крок за кроком розвивається їхня цікавість до предмета, зміцнюється віра у свої сили. Гра дуже багато може дати учню, коли є захоплююча мета. Учні 7-9 класів володіють особливою, нескутою уявою, для них немає нічого звичайного, немає нічого «само собою зрозумілого». Такі цінні якості дитячого розуму варто розвивати, діючи на емоційну сферу особистості.Для цього можна використовувати парадоксальні запитання, які викликають здивування учнів, змушують їх думати, а найголовніше – привертають увагу кожного, сприяють кращому розумінню фізичних законів і явищ;
  • бажано, щоб додатковий матеріал, підібраний учителем для уроку,відповідав захопленням учнів. Це, по-перше, дає змогу вчителю формувати інтерес
    до фізики вже через наявний інтерес до іншого предмета, по-друге, допомагають зробити захоплюючими уроки повторення й узагальнення, на яких учні наводять приклади використання фізичних законів у тих галузях, які їх зацікавили;
  • цікавий матеріал на уроці не вимагає багато часу, він має бути яскравим,емоційним моментом уроку. Доцільніше навести на уроці кілька найхарактерніших
    прикладів, ніж перелічити кілька ефективних, але малозначущих фактів.

При викладанні навчального матеріалу мають ураховуватися такі чинники, як науковість матеріалу, його новизна, практична
значущість, між предметні зв’язки, різні форми подачі, що приводять до помірної
та продуманої цікавості.
 
М@ришк@Дата: Середа, 12.11.2014, 12:07 | Повідомлення # 27
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Виділяють п'ять рівнів навчальної мотивації:
1. Високий рівень шкільної мотивації, навчальної активності (у таких дітей є пізнавальний мотив, прагнення найбільш успішно виконувати всі пред'явлені шкільні вимоги). Учні чітко дотримуються всіх інструкцій вчителя, сумлінні та відповідальні, сильно переживають, якщо отримують незадовільні оцінки.
2. Хороша шкільна мотивація (учні успішно справляються з навчальною діяльністю). Подібний рівень мотивації є середньою нормою.
3. Позитивне ставлення до школи, але школа приваблює таких дітей поза навчальною діяльністю. Такі діти досить благополучно відчувають себе в школі, щоб спілкуватися з друзями, з вчителями. Їм подобається відчувати себе учнями, мати гарний портфель, ручки, пенал, зошити. Пізнавальні мотиви у таких дітей сформовані в меншій мірі, і навчальний процес їх мало приваблює.
4. Низькая шкільна мотивація. Ці діти відвідують школу неохоче, вважають за краще пропускати заняття. На уроках часто займаються сторонніми справами, іграми. Зазнають серйозних труднощів у навчальній діяльності. Важко адптуються в школі.
5. Негативне ставлення до школи, шкільна дезадаптація. Такі діти відчувають серйозні труднощі у навчання: вони не справляються з навчальною діяльністю, мають проблеми у спілкуванні з однокласниками, у взаєминах з учителем. Школа нерідко сприймається ними як вороже середовище, перебування в ній для них нестерпно. В інших випадках учні можуть проявляти агресію, відмовлятися виконувати завдання. Часто у подібних школярів відзначаються нервово-психічні порушення.

Причини спаду шкільної мотивації:
1. У підлітків спостерігається «гормональний вибух» і нечітко сформовано почуття майбутнього.
2. Ставлення учня до вчителя.
3. Ставлення вчителя до учня.
4. У дівчаток 7-8 класу знижена вікова сприйнятливість до навчальної діяльності у зв'язку з інтенсивним біологічним процесом статевого дозрівання.
5. Особиста значущість предмета.
6. Розумовий розвиток учня.
7. Продуктивність навчальної діяльності.
8. Нерозуміння мети навчання.
9. Страх перед школою.

Види мотивів.
До видів мотивів можна віднести пізнавальні і соціальні мотиви. Якщо у школяра в ході навчання переважає спрямованість на зміст навчального предмета, то можна говорити про наявність пізнавальних мотивів. Якщо в учня виражена спрямованість на іншу людину в ході навчання, то говорять про соціальні мотиви. І пізнавальні та соціальні мотиви можуть мати різні рівні: широкі пізнавальні мотиви (орієнтація на оволодіння новими знаннями, фактами, закономірностями), навчально-пізнавальні мотиви (орієнтація на засвоєння способів добування знань, прийомів самостійного придбаннязнань), мотиви самоосвіти (орієнтація на придбання додаткових знань і потім на побудову спеціальної програми самовдосконалення).
Соціальні мотиви можуть мати наступні рівні: широкі соціальні мотиви (борг, відповідальність, розуміння значущості навчання),вузькі соціальні (прагнення зайняти певну позицію у відносинах з оточуючими, отримати їх схвалення).
     Різні мотиви мають неоднакові прояви у навчальному процесі. Наприклад широкі пізнавальні проявляються у прийнятті рішення задач, у зверненнях до вчителя за додатковими відомості; навчально-пізнавальні - в самостійних діях з пошуку різних способів вирішення, в питаннях до вчителя про порівняння різних способів роботи; мотиви самоосвіти виявляються у зверненнях до вчителя з приводу раціональної організації навчальної праці. Соціальні мотиви виявляються у вчинках, які свідчать про розуміння учнем обов'язку і відповідальності; вузькі соціальні - у
прагненні до контактів з однолітками та отриманні їх оцінок, у допомозі товаришам. Мотиви навіть найбільш позитивні та різноманітні створюють лише
потенційну можливість розвитку учня оскільки реалізації мотивів залежить від процесів цілепокладання, тобто умінь школярів ставитицілі і досягати їх у навчанні. Видамицілей у вченні можуть бути кінцеві цілі (наприклад, отримати правильний результат рішення) і проміжні (наприклад, розрізнити спосіб роботи і результат, знайти кілька способів рішення і т.д.). Рівні цілей пов'язані з рівнями мотивів: широкі пізнавальні, навчально-пізнавальні цілі, мети самоосвіти і соціальні цілі. Прояви цілей: доведення роботи до кінця або постійне її відкладання, прагнення до завершеності навчальних дій або їх незавершеність, подолання перешкод або зрив роботи при їх виникненні, відсутність відволікань або постійна відволікання.
     Емоції тісно пов'язані з мотивами учнів і висловлюють можливість реалізації учнями наявних у них мотивів і поставлених цілей. Види емоцій: позитивні (радість, задоволеність, упевненість, гордість) і негативні (страх, образа, досада, нудьга, приниження). Прояв емоцій в навчанні: загальна поведінка, особливості мови, міміка, пантоміміка, моторика.
 
dyrektorДата: Середа, 12.11.2014, 21:14 | Повідомлення # 28
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Врахувавши доповідь директора школи Качоровської Н.В., співдоповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Риндич О.Г., проаналізувавши виступи та пропозиції педагогів, педагогічна рада вирішила: 

1. З метою формування в учнів свідомого (позитивного) ставлення до навчання: 

1.1.  До 01.01.2015 року заступникам директора з навчально-виховної роботи Риндич О.Г., Герасименко О.М. в методичному кабінеті школи                       оформити методичний бюлетень-колаж «Шляхи формування в учнів свідомого ставлення до навчання». 
1.2.  В ІІ семестрі 2014-2015 навчального року провести творчі майстерні педагогів школи по формуванню свідомого ставлення до навчання                     учнів. 
1.3.  З 01.12.2014 року всім педагогам закладу активізувати використання інтерактивних форм та методів навчання, залученння учнів до                           навчальних досліджень, вирішення проблемно-пошукових завдань. 
1.4.  Впродовж ІІ семестру 2014-2015 н.р. урізноманітнювати систему стимулювання творчої активності учнів. 
1.5.  До 01.03.2014 року започаткувати в закладі створення Шкільної Алеї учнівської слави. 
1.6.  В ІІ семестрі 2014-2015 н.р. заступникам директора з навчально-виховної роботи Риндич О.Г. та Герасименко О.М. спланувати та провести               панораму нестандартних уроків. 
1.7.  До 10.12.2014 року вчителям-предметникам опрацювати дидактичні принципи та правила, що сприяють підвищенню мотивації до                 навчальної діяльності і запроваджувати їх в практику своєї діяльності. 
1.8.  ЦСПС закладу (соціальний педагог Кравчук О.В., психолог Мойсеєнко Н.О.)до 15.12.2014 року створити для учнів та педагогів прес-реліз               «Як сформувати позитивну мотивацію до навчання». 
1.9.   Підвищити роль ІКТ навчання при організації навчальної та позакласної роботи з учнями. 
1.10. Впродовж 2014-2015 н.р. забезпечувати якісну педагогічну підтримку дітей з Н, НС рівнем розвитку. 
1.11. Постійно при проведенні уроків вчителям-предметникам створювати на уроках ситуації успіхів. 
1.12. З 01.12.2014 року започаткувати метод авансування успішного результату з метою формування позитивного ставлення до навчання. 
1.13. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Риндич О.Г.,Герасименко О.М., Кукліновській К.М. продовжити залучення учнів до               роботи в гуртках за інтересами як в школі, так і в позашкільних закладах. 
1.14. З 01.01.2015 року вчителям-предметникам удосконалити системувикористання на уроках аудіовізуальних, автентичних матеріалів,               наочності. 
1.15. Вчителям-предметникам практикувати захист творчих проектів, презентацій учнів. 
1.16. В ІІ семестрі 2014-2015 н.р. заступнику директора з виховної роботи Кукліновській К.М. відновити проведення проектів «Творчий портрет               класу» (9а, 10а, 11а класи). 
1.17. Не допускати перевантаження учнів навчальним  матеріалом, уникати перевантажень домашніми завданнями. Практикувати рівневість               домашніх завдань. 

2. Контроль за виконанням рішень даної педагогічної ради покласти на директорашколи Качоровську Н.В., заступників директора з навчально-виховної роботи Риндич О.Г., Герасименко О.М, Кукліновську К.М. 

3. Хід виконання рішень даної педагогічної ради заслухати на педагогічній радів лютому 2016 року. 

Прошу всіх познайомитись з проектом рішення педагогічної ради, внести свої пропозиції.
 
Форум » Форум для вчителів » Учительська » Інтернет педрада 31.10.2014 року (Вироблення рекомендацій)
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук: