Меню сайту
Пошук
Наша кнопка
Наше опитування
Статистика
Гаряча лінія
![]() |
Кодекс учителя, який сповідує гуманно-особистіні підходи в педагогіці✔ Учні приймають знання від тих, кого поважають.✔ Злиття енергії вчителя та учня відбувається тоді, коли між ними панує довіра та створюється простір любові.Прагнутиму до цього! ✔ Якщо у школі зустрічається байдужість, учень не сприйматиме знання.Домагатимусь цього! ✔ Якщо поруч немає світлого вчителя, дитина стає розгубленою.Не буду байдужим учителем! ✔ Недоброзичлийвий погляд педагога затемняє дитину енергетично.Буду світлим учителем! ✔ Учитель-наставник повинен бути одночасно й учителем-чарівником.Намагатимусь посміхатись дітям у найкритичніших ситуаціях! ✔ Слаборозвинені діти - хороші діти, вони лише потребують доброти та турботи.Важко, але старатимусь! ✔ Коли міцніє зворотний зв'язок, діти починають допомагати вчителям пізнавати самих себе.Пам'ятатиму про це завжди! ✔ Головне для вчителя - любити, не чекаючи взаємності, і розуміти серцем.Працювати з надією на це! ✔ Якщо вірити, що кожний з вихованців може відкрити в собі щось незвичайне, - обов'язково відбудеться.Наслідуватиму цьому! Віритиму в це! |
Особистий кабінет
Наші координати
30400, Хмельницька область
м.Шепетівка Батькам, спонсорам
р/р UA 168201720314241001301036281 Календар
![]() Архів
Сайти вчителів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||