18:27
Школа професійної адаптації
     20.01.2012 року в закладі пройшло чергове засідання школи професійної адаптації, на якому розглядалось питання самоосвітньої роботи як основного чинника для розвитку інноваційного потенціалу вчителя.
     Засідання розпочалося зі слів В. Сухомлинського та нестандартної форми роботи: методу "Криголам".
Кожен стане вчителем,
письменником, артистом,
не кожному судилося
винайти порох або велосипед,
але майстром своєї справи
має стати кожен.
В. Сухомлинський
     Виступали: Бернадіна В.Ю., яка розкрила ряд питань: аксіоми самоосвіти; особістісне зростання вчителя; індивідуальний стиль педагогічної діяльності. Сімашко Л.В. з питанням: Розвиток самоосвітньої компетенції. Шляхи формування й вдосконалення професійної компетентності педагога в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Кравчук О.В. разом із психологом школи Мойсеєнко Н.О. презентували кодекс учителя, який сповідує гуманно-особистісні підходи в педагогіці і перегляд уривку науково-популярного фільму, в якому показано різні форми роботи задля досягнення однієї мети.
     Підведення підсумків засідання пройшло у вигляді групової роботи.
Переглядів: 859 | Додав: Play_Boy | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar