Перші дні зими, перший сніг навіюють святковий настрій. На уроці дизайну і технологій учні 3-б класу Шепетівської школи-гімназії задумались, якими будуть новорічні прикраси цьогоріч? З яких матеріалів їх зробити, щоб не зашкодити навколишньому середовищу? А можливо є предмети, які "були б раді" отримати друге життя? І діти вирішили! Звичайні дерев'яні палички, які слугують для розмішування цукру, гарний варіант.
Без жодного цвяха, клею, ножи
...
Читати далі »
|
Щороку, 3 грудня, разом із світовою спільнотою Україна відзначає Міжнародний день людей з обмеженими можливостями.
Усунення бар'єрів на шляху до самореалізації осіб з особливими потребами, гарантування доступу до гідної освіти і робочих місць на сьогодні є одним із пріоритетних напрямів соціальної політики України.
У нашому закладі відбулися заходи до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями. Учні знайомилися з реальними історіями людей з інвалідністю, вчилися розуміти їх та підтримувати.
...
Читати далі »
|
А ви знали, що сніжинки на 95% складаються з повітря? Що коли вони падають, то "співають"? Що сніжинка за час свого падіння декілька разів змінює свою форму? Тепер це знають і учні 3-А класу Шепетівської школи-гімназії. На уроці "Дизайн і технології" досліджували медіа простір, щоб збагатити свої знання, декламували вірші про воду та сніжинки, які склали разом з батьками. Самим захоплюючим було створення своєї неповторної сніжинки з фетру і фоамірану. Учні розвивали своє мислення,уяву і фантазію, були дослідниками. Було цікаво і пізнавально.
...
Читати далі »
|
Ви вважаєте, що снігопад буває лише зі снігу? Ні, він може бути і геометричний. Це довели на перервах хлопчики й дівчатка нашої школи, які були активними учасниками творчих лабораторій з побудови сніжинки Коха та виготовлення сніжинок з геометричних фігур своїми руками. Завдання, які виконували учні, прияли конструктивним навичкам, формуванню графічної культури, майбутньому професійному самовизначенню.
Як результат – виставка творчих робіт, яка вважала своєю неповторністю; розуміння свого потенціалу, творче зростання; ознайомлення з переліком професій, де можна застосовувати набуті вміння.
...
Читати далі »
|
Урок - це найкраща форма проведення занять, який будується за певним планом, але заняття неповинні бути однаковими та стандартними. Слід впроваджувати в свою роботу інноваційні форми навчання, використовувати їх під час уроків. Але основне завдання вчителя - виховати здорову, сильну, спритну, вольову, загартовану дитини. Так при проведенні уроку фізичної культури в 5-А класі учні виконували силові вправи, акробатичні піраміди у формі сніжинки. Для узагальнення і закріплення знань були проведені ігри з використанням силових вправ.
...
Читати далі »
|
|