В рамках тижня STEM-освіти учні 8-Б класу разом з вчителем історії Курганською Л.В. провели історичну мандрівку результатом якої стало створення STEM-проєкту «Сніжинка в історії».
Учні із задоволенням працювали в групах, де вивчали цікаві біографічні дані першовідкривачів-дослідників сніжинок, досліджували хронологію подій, відвідали віртуальний музей сніжинок в Японії.
В результаті було створено спільний проєкт, де були розміщені фотоматеріали, зображення, творчі роботи учнів.
...
Читати далі »
|
Вибір професії - це важливий крок у доросле життя. В першу чергу - це відповідальність перед батьками, перед суспільством, а найголовніше перед собою. Ця відповідальність полягає в тому, щоб обрати саме свій шлях і ним іти. Робота і все, що з нею пов'язане, займає більшу частину життя людини. Знайти себе в світі професій - означає дістати можливість гідно заробляти, відчувати себе потрібним людям, максимально повно розкрити свої здібності. І тут найважливіше - не схибити.
З учнями 9-го класу була проведена година спілкування "Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності, як вони змінюють професію". Учні презентували різні пр
...
Читати далі »
|
Кожний нестандартний урок вимагає від учителя, учнів, батьків грунтовної підготовки. В колі близьких добре працюється і твориться. А коли до проведення уроку залучені батьки, то такі уроки надовго залишаються у пам'яті кожного. Так до проведення уроків під час "STREAM тижня" були задіяні батьки. Найбільшу активність проявили Кошетар Ольга, Лемешова Тетяна, Чупрій Ірина, Коваль Марина які разом з дітьми створювали проєти та захищали їх. А лікар Костюк Світлана допомогла учням у створенні пам'ятки "Як захиститись від захворювань?"
...
Читати далі »
|
На уроці української мови у 6-А класі хлопчики і дівчатка досліджували відмінювання іменників І відміни. І пов'язали це все з наскрізною лінією "Вода". Працювали в групах за маршрутними листами. Трудилися над шифрограмами, плутанками. Досліджували закінчення іменників у різних відмінках і групах. Для уроку знадобилися знання з історії та біології. Кінцевим результатом груп був сенкан, акровірш, казка.
...
Читати далі »
|
Навчання має і може бути цікавим. А поєднувати його з грою цілком можливо. Є безліч іграшок, з якими можна весело грати і які роблять дітей розумнішими.
Незалежно від віку, діти обожнюють STEM-іграшки, але полюблять вони не лише бавитись з ними, а й складати, конструювати та проектувати їх своїми руками. В цьому ми й переконалися сьогодні! Виставка «Цікавинки для чомусиків» вражала своєю оригінальністю, цікавими конструкціями, складністю і простотою водночас. Хлопці та дівчата складали паперові конструктори, робили цікаві розважальні іграшки і демонстрували один одному. Зацікавили іграшки як малих так і дорослих. До речі, STEM-іграшки – це не лише дитяча розвага, а м
...
Читати далі »
|
На галяві край доріжки
Полетіли влучні сніжки,
І почався білий бій,
Закрутилася у сувій.
Закрутилася, покотився,
Під горою зупинився.
Зверху сніг і знизу сніг,
І ніхто узнать не міг,
Де чиї стирчать ніжки.
Ой, весела гра у сніжки!
Яскраво розпочався в школі STREAM-тиждень. Четвер, день мейкерства, учні 4-их класів відвідали казкову країни Сніжків. Учні із задоволенням взяли участь у грі "Сніжки", де показали свою майстерність влучно метати, розвивали спритність, силу. Усі учасники отримали неза
...
Читати далі »
|
|