07:34 Дерево науки усіма коренями поєднане із практикою | |
Працюючи з PHET–симулятором, діти практикувалися у читанні та розумінні англійської мови, встановлювали залежність сили струму від величини рН електролітів, з’ясовували, які існують батарейки, чому вони шкідливі для навколишнього середовища. Робота з інформаційними джерелам, перегляд відео фрагментів сприяли формуванню навичок аналізу, критичного мислення, наукового світогляду та розуміння навколишнього світу. Проводячи експериментальне дослідження продуктів та гігієнічних засобів, учні вчилися не лише визначати водневий показник, а й оцінювати шкоду та безпечність даних речовин для власного здоров’я. І наостанок, дев’ятикласники спробували себе у ролі «хіміків-технологів» і долучилися до виготовлення антисептичних засобів з аптечних речовин, провели аналіз собівартості домашнього антисептику, порівняли його якість з купленими у магазині. Урок вийшов цікавим, динамічним, повчальним та продуктивним! Продовжуємо STEMити!
Світлини в Альбомі | |
|