18:27 Школа професійної адаптації | |
![]() Засідання розпочалося зі слів В. Сухомлинського та нестандартної форми роботи: методу "Криголам". Виступали: Бернадіна В.Ю., яка розкрила ряд питань: аксіоми самоосвіти; особістісне зростання вчителя; індивідуальний стиль педагогічної діяльності. Сімашко Л.В. з питанням: Розвиток самоосвітньої компетенції. Шляхи формування й вдосконалення професійної компетентності педагога в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Кравчук О.В. разом із психологом школи Мойсеєнко Н.О. презентували кодекс учителя, який сповідує гуманно-особистісні підходи в педагогіці і перегляд уривку науково-популярного фільму, в якому показано різні форми роботи задля досягнення однієї мети. Підведення підсумків засідання пройшло у вигляді групової роботи. Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4 · Картинка 5 · Картинка 6 · Картинка 7 | |
|