10:00
Засідання студії інклюзивної компетентності "Мультидисциплінарний підхід у реалізації інклюзивного навчання"
27 лютого 2025 року на базі Ліцею №2 Шепетівської міської ради Хмельницької області за планом ЦПРПП проведено засідання студії інклюзивної компетентності .На засіданні розглядалася тема "Мультидисциплінарний підхід у реалізації інклюзивного навчання". В засіданні студії брали участь спеціалісти ІРЦ на чолі з директором Центру Оленою Колісецькою, консультанти ЦПРПП Марина Стафеєва та Олена Гребенюк, заступники директорів шкіл та вчителі асистенти.Олена Колісецька познайомила присутніх з особливостями організації інклюзивного навчання у фінських школах,які вона спостерігала ,відвідуючи Фінляндію влітку 2024 року.З особливостями управлінської діяльності по організації інклюзивного навчання в Ліцеї №2 познайомила присутніх заступник директора з навчально-виховної роботи Щур Н.М., Працівники ЦСПС закладу (психолог Колесник О.С.,соціальний педагог Корчак А.В). Познайомили учасників студії з основними напрямками соціально-психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.А далі учасники засідання побували на захоплюючий практичній зупинці "ALL inclusive", де спочатку познайомилися ,розмалювавши свою інструкцію "оптимістична робота". Після цього, переконавшись, що ми всі "люто-оптимістичні", всі рівні, хоча й різні, продовжили творчу роботу з кейсами. Цікавою виявилася робота з КЕЙСОМ №1 "Відчуй себе дитиною з ООП", де учасникам довелося читати скоромовки, розв'язувати складні математичні формули, перекладати тексти з англійської на українську, записувати слова, що складаються з 38 букв і відчути, як це непросто. В результаті присутні побували в ролі учнів та фасилітаторів і зрозуміли важливість підтримки у важливих справах. Робота з КЕЙСОМ №2 "Інформаційний" спонукала учасників побудувати Ментальну мапу, яка передбачала опис нозологій дітей з ООП, та відпочити під час вправи "Смайлденс". Неперевершеною виявилася робота присутніх з КЕЙСОМ №3 "Віртуальна кав'ярня", під час відвідин якої присутні побачили, як діти з ООП намагаються реалізувати себе за допомогою навчання і трудової терапії, а значить стати, завдяки своїм професійним успіхам, потрібними суспільству. Учасники засідання успішно перетворилися на "педагогічних сушистів", "педагогічних чіпсфістів", "педагогічних піцайол", "педагогічних кондитерів" і з насолодою розробляли свої рецепти та готували визначені страви. Цікаво командами були запрезентовані інклюзивний рол, інклюзивний десерт, інклюзивна піца, інклюзивна фрі із зазначенням форм та методів, які використовуються під час роботи в інклюзивних класах та методів, що піднімають інтерес дітей з ООП до навчання. На завершення роботи всі з задоволенням познайомилися з КЕЙСОМ №5 "Нейроігри", де взяли участь у грі "LEGO-смайл". Вчителі-асистенти Ірина Наметченюк, Зоя Попенчук, Наталія Токмина, Людмила Колесник, Оксана Забітчук переконали присутніх, що інклюзія - це важливий крок до соціалізації дітей з ООП. Кожна з них - це є ЛЮДИНА, 
Неповторна і єдина, 
яка хоче в мирі жити, 
як усі у школі вчитись, 
Адже знати і уміти 
Здатні й особливі діти!

         

Переглядів: 15 | Додав: Fizik | Рейтинг: 5.0/1