1. Шануй батька й матір, свою Батьківщину і встань на їх захист в лиху годину.
  2. Хай мудрість і розум встають в допомозі, про старших піклуйся, пишайся за друзів.
  3. Активність свою, гімназист, не ховай, постійно і скрізь свій інтелект розвивай.
  4. Підручник, словник, довідник в допомозі, без них гімназист готуватись не в змозі.
  5. Сам кругозір свій розвивай, сам за знання ти свої вболівай.
  6. Природу люби, бережи рідний край, молодших за себе завжди захищай.
  7. Правилом буде, що саме просте, сміття гімназист не кидає ніде.
  8. Труднощі вас не лякають в дорозі, витривалість та спорт хай стають в допомозі.
  9. Ти гімназист, за все вболівай, гімназії славу добром додавай.

Школа має свій імідж, свій стиль. Основою іміджу є:

  • високий рівень матеріально-технічної бази;
  • ефективність управління;
  • високий професіоналізм педагогічного колективу;
  • високий рівень знань, результативність освіти;
  • здоровий спосіб життя;
  • гуманізація навчання та виховання.

У комплексі діє дві школи:

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. 1-4 класи – «Школа інтелекту». Тут крім навчальної програми учні додатково засвоюють азбуку етикету, основи хореографії, дизайн, музичну грамоту, класичний танець, українську культуру. Поруч із загальноосвітніми класами в цій школі працюють класи з поглибленим вивченням іноземних мов, предметів естетичного циклу, посиленого вивчення української мови.

Гімназія. Основне завдання розвиток творчості, здібностей, обдарувань. Реалізація завдання через впровадження технології саморозвиваючого навчання шляхом запровадження проблемно-пошукових методів навчання, вільний вибір курсів за вибором, спецкурсів, захист проектів, підготовка інтерв'ю, розробка рефератів. У гімназії передбачається функціонування чоловічих та жіночих класів, вільне відвідування школи, індивідуальні форми навчання. До послуг гімназистів прекрасно обладнані навчальні кабінети, творчі майстерні, комп'ютерні класи, музичний та хоровий центри, сучасна бібліотека, спортивний зал, мультимедійні центри.

Гімназія це навчальний заклад, що орієнтується на формування творчої особистості гімназиста. Гімназія це не просто освітня устано­ва, а своєрідний науково-дослідницький центр навчання і виховання дітей філолого-культурологічного напрямку.

Гімназист це особистість, націлена на гуманітарну освіту, на формування загальнолюдських цінностей. Він – аналітик, організатор, він – ерудит, він – патріот. Самостійний, комунікабельний, фізично розвинений, він – людина. Гімназисти – інтелектуали, успішно навчаються з усіх дисциплін, в них яскраво виражена спрямованість на пізнавальну діяльність.

В гімназії розроблено вектор успіху. Він складається з проектів:

  • «Право і підліток»
  • «Інтегруємось до Євросоюзу»
  • «Соціалізація підлітка»
  • «Учитель»
  • Проект «Творча обдарованість»
  • Проект «Педагогічний Еверест»
  • Проект «Наука — навчання»