Меню сайту
Пошук
Наша кнопка
Наше опитування
Статистика
Гаряча лінія
УРЯДОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з попередження домашнього насильства та торгівлі людьми
15-47
працює цілодобово |
Методичне портфоліо закладуНа вирощування педагога спрямована методична служба закладу, модель якої вміщує в себе індивідуальні, групові колективні форми роботи. Методичні об'єднання вчителів предметників, акмеологічні семінари, тренінги, практикуми, робота динамічних груп підпорядковані єдиній меті – сформувати творчого вчителя. Педагоги школи Л.Г. Щербіюк, Н.П. Гудкова, Н.Р. Очеретна, Н.М. Дудар, Н.В. Пипич. Н.А. Білан, М.В. Карнаух, Ю.Й. Молявчик, Л.В. Курганська, О.В. Кравчук, О.П. Антонова, заступники директора О.Г. Риндич, О.М. Герасименко, К.М. Кукліновська, Н.В. Марчук працюють над модернізацією творчих навчальних лабораторій, удосконаленням сучасного уроку, підвищенням результативності виховної роботи. У школі росте когорта юних спортсменів, танцюристів, співаків, активістів, з якими успішно працюють наставники Н.Ф. Біла, С.О.Семенюк, Н.В. Грицова, А.І. Коваль, О.Й. Балендр, Л.В.Захарець, А.А. Шнайдер, М.О. Гаврилюк, Н.М. Дудар. Приємно, що колектив поповнюють молоді колеги, які працюють на результат. Це Л.П. Погорєлова, О.А. Юріна, С.О.Мойсеєнко, О.П. Бородій, А.Е. Корнієнко. Значно зросла результативність методичної роботи в закладі. Успішно проходять тиждень наставництва, тиждень ініціативи та творчості, місячник передового педагогічного досвіду, тиждень нестандартних уроків, декада «Я – атестуюсь», захист методичних кейсів вчителів природничих дисциплін, творчі портрети вчителів початкових класів С.О. Семенюк, Л.П. Каменевої, майстер-клас вчителя іноземної мови Н.А. Білан, презентації творчих лабораторій. Активізація творчого потенціалу педагогічних працівників виявляється у поширенні передового педагогічного досвіду через засоби масової інформації. З науково-методичними розробками, статтями, рекомендаціями на сторінках фахових журналів виступають вчитель трудового навчання Л.Г. Щербіюк, вчителі англійської мови О.Й. Балендр, Н.А. Білан, вчитель інформатики О.П. Антонова, психолог школи Н.О. Мойсеєнко. Вчитель української мови та літератури Л.Є. Гук створила програму факультативного курсу з фольклористики. Значна методична робота проводиться з молодими спеціалістами. Ефективно працює «Школа професійної адаптації». Успіх в організації навчально-виховного процесу залежить від особистості вчителя, його професійної майстерності. Ентузіазм, невтомний пошук нового, висока професійна майстерність – такий творчий портрет педагогічного колективу закладу, що дає можливість навчити успішно вирішувати питання навчання і виховання майбутньої еліти України. Проте колектив не зупиняється на досягнутому й надалі шукатиме нових ефективних шляхів роботи щодо формування творчої, гармонійної розвиненої особистості, спроможної спрямувати власні зусилля на розбудову суверенної держави – нашої України. Зрозуміло, що без співпраці з вищими навчальними закладами ця робота неможлива. Школа тісно співпрацює з Кам'янець-Подільським, Житомирським, Волинським, Хмельницьким, Київським університетами. Метою такої діяльності є допомога учням у пізнанні себе, своїх можливостей. Педагоги створюють авторські програми, методичні посібники. Історія продовжується, історія живе. Продовжується створення музею історії школи. Багатий фотоматеріал експозицій свідчить: у житті школи були і є свої справи, відкриті уроки і урочисті демонстрації, екзамени і спортивні змагання, лінійки та збори під сурми та барабани, участь у мітингах та молодіжних акціях, свята і будні учнів і педагогічного колективу. І є свідки тих минулих подій і справ. Тривають пошуки і дослідження, функціонує шкільне наукове товариство «Імпульс», яке об'єднує однодумців. На базі музею історії школи працює клуб «Пошук», гуртківці якого продовжують свої пошуки та беруть участь в організації наукової роботи з історії рідного краю. |
Особистий кабінет
Наші координати
30400, Хмельницька область
м.Шепетівка Батькам, спонсорам
р/р UA 588201720314251004301036281 Календар
![]() Архів
Сайти вчителів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||