10:52
Ми це спробували!

Учора, 24 листопада, вчительська спільнота Шепетівської школи-гімназії вчилася СТЕМити! 44 педагоги закладу долучилися до розширеного засідання шкільного угрупування «Стем-освіта: впровадження та перспективи», на якому провели «Марафон ідей «STEM тиждень» з метою формування методичного кейсу стем-активностей та розробки програми проведення першого STEM-тижня у школі-гімназії.

Обговорення запитів та потреб учнів, створення карти емпатії, протитипування плану тижня, мозковий штурм по проектуванню стем-активностей, розробки практичних та інженерних занять, обговорення плану тематичних днів – все це відбулося при активній колоборації вчителів, які викладають різні навчальні предмети. Крім того, учасники обговорили, як залучити дівчат до інжинірингу та мейкерства, а хлопців – до мистецтва. Був розроблений прототип з організації та проведення STEM (STREAM)-тижня, а також комплекти інженерних завдань, челенджів й уроків з винахідництва для учнів молодшої, середньої та старшої школи.

Марафон ідей відбувся цікаво, активно та результативно, адже учительська спільнота не лише ознайомилися з методикою застосування дизайн-мислення для організації стем-активностей, а й спробували реалізувати її на практиці.

Навчатися цікаво! Навчаємося із задоволенням!

#stem_майстерня

#ДівчатаSTEM

Світлини в Альбомі

Переглядів: 165 | Додав: Play_Boy | Теги: колоборації, СТЕМити, STEM тиждень, Марафон ідей, ДівчатаSTEM, STEM (STREAM)-тижня, інжинірингу, Стем-освіта, мейкерства, кейсу стем-активностей, stem_майстерня | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar