Чи подобаються СТЕМ-уроки дітям? Безперечно, так!
Такий висновок було зроблено після проведеного СТЕМ-уроку хімії в 11 класі Шепетівської школи-гімназії «Життя крізь призму адсорбції». Головною мотивацією покоління Z є розуміння для чого їм потрібно отримувати ті чи інші знання та як вони їх зможуть використати в майбутньому. Саме це стало провідною ідеєю проведеного уроку хімії.
Де в житті зустрічаємося з явищем адсорбція? Як працюють адсорбенти? Які адсорбенти з числа лікарських препаратів найкраще виконують свою функцію? З чого складаються поглиначі запахів, які продаються в магазинах? Яка глина є найкращим адсорбентом в косметології? Відповіді на ці та багато інших запитань шукали учні та учениці 11-А класу під час уроку.
Активна робота кипіла у групах під час експерименту з порівняння адсорбційної здатності різних речовин; здивування та зацікавленість спостерігалися при вивчення історії адсорбції(отруєння Наполеона та загадкова хвороба Ньютона); адреналін та серотонін виділявся під час виготовлення поглиначів своїми руками (поглинач-«цукерочка»); критичне мислення, логічність та наукова аргументація пронизувала увесь процес навчання.
Цікаво, із захопленням, весело, творчо, науково, нетрадиційно, інтегровано, неочікувано, емоційно, винахідливо, корисно - перелік вражень дітей від проведеного уроку.
Дякую учням та ученицям 11 класу за результативну роботу! Дякую колегам та колежанкам за плідну допомогу у підготовці уроку! Вчимося СТЕМити разом!
Світлини в Альбомі |